Fablus.nl logo

Veelgestelde vragen

Veelgestelde

vragen

Algemeen

Hoe duurzaam zijn de producten van Fablus? 

Om een bijdrage te leveren aan een duurzame wereld worden al onze producten verpakt en verstuurd in een verpakking van gerecycled karton en waar mogelijk kiezen wij voor verpakkingsmateriaal met een FSC certificaat. Omdat hygiëne en houdbaarheid voor ons voorop staan, hebben wij helaas voor de blisters nog geen duurzame oplossing kunnen vinden. Uiteraard blijven we zoeken naar een meer duurzame oplossing.

Daarnaast maken we gebruik van verzending via DPD. DPD is nu de enige Europese speler op de CEP-markt die jouw pakketten zonder extra kosten CO2-neutraal bezorgt.

Waar en hoe wordt Fablus Meno geproduceerd?

Fablus Meno is een in Nederland ontwikkeld en geproduceerd product. De productie vindt plaats in geavanceerde clean-rooms en worden gemaakt volgens HACCP, ISO22000 en FSCC22000 richtlijnen. Onze producent is lid van de branchevereniging, Natuur- en gezondheidsproducten Nederland (NPN), hierdoor zijn zij altijd op de hoogte van de nieuwste wet- en regelgeving.

Zijn de producten van Fablus vegan?

Ja, de ingrediënten van Fablus Meno zijn 100% vegan.

Fablus Meno

Kun je Fablus Meno gebruiken als je de pil slikt?

Wij raden het je af om Fablus Meno samen met de pil te gebruiken. De inname van de hormonen uit de pil en de fyto-oestrogenen ofwel plantaardige oestrogenen uit Fablus Meno wordt dan dubbelop.

Kun je Fablus Meno gebruiken als je bijvoorbeeld een Mirena spiraaltje hebt?

Wij adviseren je voordat je ons product gaat gebruiken om advies te vragen aan je huisarts of behandelend arts.

Welke ingrediënten zitten er in Fablus Meno?

Je kunt deze vinden op onze productpagina en op de achterzijde van de verpakking. Daarnaast vind je op de ingrediëntenpagina een uitgebreid overzicht van alle werkzame ingrediënten en waar ze voor dienen.

Werkt Fablus Meno ook preventief?

In verband met wet- en regelgeving kunnen en mogen wij hier helaas geen uitspraken over doen. 

Hoe lang is Fablus Meno houdbaar?

Check altijd de daadwerkelijke houdbaarheidsdatum die op de blisters en op de verpakking staat vermeld.

Heeft Fablus Meno een keurmerk?

Fablus Meno zelf heeft geen keurmerk, maar ons product wordt wel bij een bedrijf geproduceerd dat werkt volgens alle HACCP, ISO22000 en FSCC22000 richtlijnen.

Hoe neem ik de capsules van Fablus Meno in?

Bij het ontbijt adviseren wij je om het supplement echt op een goede bodem (bijvoorbeeld een boterham of een kom havermout) met een glas water in te nemen. Er zit een grote hoeveelheid werkzame stoffen in die bij een te lege maag een lichte misselijkheid kunnen veroorzaken. Bij het avondsupplement is dit niet nodig, deze kun je met een glas water innemen.

Hoe snel werkt Fablus Meno?

Het is per persoon verschillend hoe snel Fablus Meno werkt, maar wij adviseren het minimaal 3 maanden te gebruiken om het optimale resultaat te ervaren.

Ik heb moeite met supplementen slikken. Mag ik de capsule open maken?

Dit heeft niet onze voorkeur. Als het je echt niet lukt, kun je de capsule openbreken en het poeder oplossen in wat water of vruchtensap. Let op: Er zitten geen smaakstoffen in, de smaak van de pure ingrediënten is niet prettig.

Kan ik Fablus Meno gebruiken in combinatie met andere medicijnen?

Wij adviseren je bij gebruik van andere medicatie je arts te raadplegen voordat je start met Fablus Meno.

Voor wie is Fablus Meno bedoeld?

Fablus Meno is bedoeld voor vrouwen in de overgang die klachten ervaren en/of willen inspelen op de gevolgen van de hormonale veranderingen op langere termijn.

Service

Hoe snel wordt Fablus Meno geleverd?

Op werkdagen voor 16.30 uur besteld, levering binnen 2 werkdagen.

Moet ik thuis blijven om het pakketje in ontvangst te nemen?

Onze supplementen passen door de brievenbus: je hoeft er dus niet voor thuis te blijven.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Via een track- en tracecode kun je jouw bestelling volgen. Deze code ontvang je via de e-mail die je na je bestelling ontvangt.

Ik heb besteld, maar mijn korting is niet verwerkt op de kassabon, wat nu?

Om in aanmerking te komen voor jouw korting is het belangrijk om er zeker van te zijn dat je ingelogd bent. Dit doe je door middel van de “magische link”. Je ontvangt deze van ons op het door jou opgegeven e-mailadres. Mocht het toch niet lukken, stuur dan een e-mail naar service@fablus.nl

Welke informatie kan ik vinden in "mijn account"?

Hier vind je al jouw favoriete producten, je bestelhistorie, speciale ledenkorting en jouw facturen. Wij gaan zorgvuldig om met deze informatie en volgen daarin strikt de richtlijnen (GDPR). Je kunt deze vinden in onze Algemene Voorwaarden, Privacy reglement en Cookiepolicy. 

Kan ik ook alleen een bestelling plaatsen zonder in te loggen?

Uiteraard is dat mogelijk. Daarvoor hebben we wel je e-mail- en afleveradres nodig. Hiermee kun je je bestelling plaatsen en wordt jouw bestelling verstuurd naar het gewenste afleveradres. Mocht je eventueel toch een account willen aanmaken, dan dat is uiteraard mogelijk.

Share by: